Uslovi korišćenja

Dobrodošli na sajt ekomotors.rs. EKOMOTORS vam omogućava korišćenje usluga i sadržaja svog portala koje je podložno niže navedenim Uslovima korišćenja. Uslovi korišćenja se primenjuju na sve sadržaje i usluge ekomotors.rs. Korišćenjem bilo kog dela portala, smatra se da su korisnici upoznati sa ovim uslovima, kao i da prihvataju korišćenje sadržaja ovog portala isključivo za ličnu upotrebu i na sopstvenu odgovornost.

Poštovani korisnici, molimo vas da pre korišćenja naših usluga, pažljivo pročitate sledeće uslove. Svaka poseta našem sajtu, kao i kupovina, znači da ste ove uslove pročitali i da se slažete sa njima u celosti. Ukoliko su oni za vas neprihvatljivi, molimo vas da ne koristite ovu prezentaciju.

Opšte odredbe

Pro ekomotors.rs ima autorska prava na sve sadržaje (tekstualne, vizuelne i audio materijale, baze podataka, programerski kod). Neovlašćeno korišćenje bilo kog dela portala, bez dozvole vlasnika autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i podložno je tužbi.

EKOMOTORS administrira ovu lokaciju iz svojih kancelarija u Beogradu, Srbija. Ni na koji način ne izjavljuje da su materijali ili usluge na ovoj lokaciji prikladni ili dostupni za korišćenje izvan Srbije, a pristupanje iz područja gde je njihov sadržaj nezakonit je zabranjeno. Nije dopušteno korišćenje ili izvoz, odnosno uvoz, radi izvoza materijala ili usluga na ovoj lokaciji niti bilo koje kopiranje ili prilagođavanje u suprotnosti sa važećim zakonima ili propisima uključujući, bez ograničenja, izvozne zakone i propise Srbije. Ako odlučite da pristupite ovoj lokaciji izvan Srbije, to radite na sopstvenu inicijativu i smatrate se odgovornim za poštovanje važećih lokalnih zakona. Ovi Uslovi se tumače u skladu sa zakonima Republike Srbije i neće se primenjivati načela o rešavanju neusaglašenosti zakona.

EKOMOTORS može revidirati ove Uslove bilo kada, ažuriranjem ovog dokumenta. Povremeno posećujte ovu stranicu da biste pregledali Uslove koji trenutno važe, zato što su oni za Vas obavezujući. Određene odredbe ovih Uslova mogu se zameniti izričito navedenim pravnim obaveštenjima i uslovima dostupnim na određenim stranicama ove lokacije.

Politika privatnosti

Zaštita privatnosti korisnika

U ime EKOMOTORS obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalititne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni EKOMOTORS odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Ekomotors 2021 doo. Beograd je posvećen zaštiti svih informacija koje sakuplja i čuva o Vama. Sve posredovane informacije su sigurne, nećemo ih ni pod kojim uslovima ustupati trećem licu, što Vam osigurava potpuno sigurno i bezbedno poslovanje i saradnju sa nama.

Zaštita privatnosti podataka

Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbinu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavestimo o trenutnom statusu narudžbine. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge, prijavom ili registracijom na https://ekomotors.rs podrazumeva saglasnost korisnika da mu šaljemo email, sms i viber obaveštenja. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing, sms i viber lista koje koriste za marketinške kampanje.

Ekomotors 2021 doo. Beograd će vaše lične podatke koristiti isključivo u svrhe tehničke administracije web sajta, kako bi vam dala pristup posebnim informacijama ili za komunikaciju sa vama. Ekomotors 2021 doo. Beograd neće prodati podatke koje poseduje trećim licima, niti na tržištu. Zaposleni u Ekomotors 2021 doo. Beograd su u obavezi da poštuju poverljivost vaših podataka.

Nikada i ni na koji način nećemo zloupotrebiti vaše privatne informacije.

Nećemo predati vaše podatke za kontakt trećim licima, sem ukoliko se to od nas bude zahtevalo zakonom.

Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebnom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica ChipCard a.d Beograd, pa se tako kompletan proces naplate obavlja na stranicama ChipCard-a. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu

Cookies

https://ekomotors.rs koristi „cookies“ da Vam pomogne da prilagodite korišćenje interneta Vašim potrebama. Cookie je tekstualni fajl koji je smešten na Vasem hard disku od strane web servera. Cookie-ji ne mogu biti korišćeni da pokrenu program ili da isporuče virus Vašem računaru. Cookie-ji su jedinstveno dodeljeni Vama, i jedino mogu biti pročitani od strane web servera u domenu koji Vam ih je poslao. Jedna od osnovnih svrha cookie-ja je da obezbedi pogodnosti koje će Vam uštedeti vreme.

Saglasnost i promena uslova

Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. Ekomotors 2021 doo. Beograd se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.

Kako kupiti

Izbor proizvoda

Na našoj internet prezentaciji nalaze se proizvodi koje možete kupiti. Proizvodi su grupisani u odgovarajuće kategorije, i klikom na kategoriju možete imati uvid u njen sadržaj. Na taj način tražite željeni proizvod. Ukoliko ne znate u kojoj kategoriji da tražite određeni proizvod, možete iskoristiti polje za pretragu koje se nalazi u gornjem desnom uglu svake stranice.

Kada pronađete proizvod koji želite da naručite, kliknite na njegovu sliku ili naziv da bi videli detaljan opis proizvoda. Ukoliko ste već upoznati sa karakteristikama i namenom proizvoda, ovaj korak možete preskočiti, izaberite potrebnu količinu i poručite izborom tastera „Dodati u korpu” koji se nalazi neposredno ispod kratkog opisa proizvoda.

Sadržaj korpe

Bilo da ste se upoznali sa karakteristikama proizvoda ili ste ovaj korak preskočili, odabirom opcije „Dodati u korpu” aplikacija će upamtiti Vaš izbor, i potvrditi da je izabrani artikal dodat u Vašu korpu otvaranjem banera zelene boje ispod fotografije i naziva proizvoda. Proizvod možete dodati više puta u korpu, ukoliko Vam je potrebno više proizvoda. Na istom baneru, na desnoj strani ekrana, se nalazi opcija “Pogledaj korpu →”. Klikom na ovaj link, otvara se prozor Vaše korpe, u kojoj ćete videti fotografije i nazive proizvoda koji ste poručili, jediničnu cenu, količinu koju ste poručili i iznos plaćanja. Ukoliko ste poručili više različitih proizvoda, ispod listinga poručenih proizvoda, nalazi se ukupna vrednost Vaše porudžbine. Odabirom simbola ⊗, koji se nalazi na levoj strani pored fotografije proizvoda, izbacujete pojedinačni poručeni proizvod iz korpe. Po završetku izbacivanja proizvoda iz korpe, iznad korpe će se otvoriti baner zelene boje, koji Vas obaveštava da ste određeni proizvod izbacili. Ukoliko izbacite sve proizvode iz korpe aplikacija će Vas obavestiti da je Vaša korpa prazna i daće Vam mogučnost vraćanja na kupovinu i novog izbora proizvoda opcijom “Nastavite sa kupovinom”.

Dodavanje proizvoda u korpu možete ponavljati sve dok ne naručite sve što želite predhodno opisanim postupkom.

Tokom Vašeg kretanja kroz internet prodavnicu, u svakom trenutku, prinošenjem kursora uokvirenom simbolu korpe, koji se nalazi u gornjem desnom uglu ekrana, i pored kojeg stoji broj proizvoda koji ste narucili i iznos za plaćanje, otvara se padajući meni, na kojem vidite proizvode koje poručujete, količinu i cenu pojedinačnog proizvoda i ukupan iznos za plaćanje. U ovom padajućem meniju odabirom simbola ⊗ možete izbaciti proizvod iz korpe, pri čemu se korpa automatski ažurira. Padajući meni Vam daje opcije “Pregled korpe” i “Plaćanje”.

Klikom na opciju “Plaćanje →” bilo u padajućem meniju korpe, ili na samoj stranici korpe, aplikacija Vas vodi na stranicu namenjenu plaćanju odabranih proizvoda na kojoj se nalazi detaljan prikaz Vaše narudžbenice. Do ovog trenutka mogli ste biti neprijavljeni korisnik i slobodno ubacivati ili izbacivati artikle iz svoje korpe. Ali, da bismo znali ko kupuje poručene proizvode, morate nam ostaviti osnovne podatke o sebi. Na ovom mestu će Vam se otvoriti formular (ako se prethodno već niste prijavili kao korisnik) koji je potrebno da popunite. Ovaj formular popunjavate samo jednom, prilikom prve kupovine, a svaki naredni put dovoljno je samo da se prijavite na svoj nalog. Dakle, potrebno je da se prijavite (ukoliko niste registrovani korisnik). Odnosno, samo da se prijavite svojom email adresom i lozinkom (ukoliko ste se prethodno već registrovali). Nakon toga biće Vam ponuđeno da potvrdite svoje podatke. U slučaju da se neki od podataka u međuvremenu promenio ili želite da se artikli isporuče na drugu adresu, podatke možete izmeniti na ovom mestu. U polju „Beleška narudžbine“ možete naznačiti neki bitan podatak ili poruku vezanu za Vašu porudžbinu.

Završetak poručivanja

Proverite i potvrdite detalje kupovine.

Na ovoj stranici morate odabrati način plaćanja i način isporuke. O načinima plaćanja i isporuke informišite se na odgovarajućim stranicama sajta.

Odabirom tastera „Naručite“ potvrđujete i zaključujete kupovinu. Nakon toga videćete obaveštenje da je Vaša porudžbenica uspešno poslata. Na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom popunjavanja formulara uskoro će Vam stići predračun za poručene proizvode. Nemojte ništa uplaćivati sve dok na email adresu koju ste naveli pri registraciji ne dobijete našu potvrdu da je Vaša porudžbina validirana. Uz validaciju porudžbine, dobićete i račun na osnovu kojeg vršite uplatu. Nakon izvršene uplate poručene proizvode možete preuzeti u našem maloprodajnom objektu. Možete nas i obavestiti pismenim putem da želite isporuku na određenu adresu, uz detaljne informacije o prevoziocu kojeg ste ovlastili da proizvode preuzme u Vaše ime.

Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati na adresu elektronske pošte: office@ekomotors.rs.

Dostava i plaćanje

Dostava

Nakon što izvršite online porudžbinu, na navedenu email adresu primićete automatsku email poruku da je porudžbina uspešno izvršena.

Ta email poruka nije rezervacija artikala – njom se potvrđuje da je Vaša porudžbina primljena, i da je trenutni status Vaše narudžbenice – na čekanju.

Po ulasku porudžbine u fazu obrade, i potvrdi da je sa robom sve u redu pozvaćemo Vas kako bi ugovorili termin isporuke.

Kako je raspoloživost artikala indikativna, u slučaju promene porudžbine, mi ćemo Vas kontaktirati u najkraćem roku putem telefona ili emaila.

Dostava se vrši našim specijalizovanim dostavnim vozilima. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može da preuzme vozilo. Prilikom preuzimanja vozila potrebno je da vizuelno pregledate vozilo i utvrdite da ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem i odmah nas obavestite. Ukoliko je vozilo naizgled bez oštećenja preuzmite vozilo.

Dostavljač pokušava svako vozilo da uruči u skladu sa poslovnom politikom firme. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas dostavljač ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbine i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, vozilo će se vratiti nama. Po prijemu vozila, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.

Isporuka je besplatna.

ISPORUKA ROBE VRŠI SE ISKLJUČIVO NA TERITORIJI REPUBLIKE SRBIJE. ISPORUKA VAN TERITORIJE SRBIJE NIJE MOGUĆA.

Uobičajeni rok dostave za robu kupljenu u internet prodavnici je od dva do pet radnih dana ili kada porudžbinu potvrdi internet prodavnica. Možete kontaktirati naš call centar +381628223198 svakog radnog dana od 09h do 15h ukoliko nakon 5 radnih dana ne primite robu, radi informacije o statusu pošiljke.

Uz vozilo dobijate overeni garantni list (garancija važi 24 meseca), overenu homologacija i svu potrebnu dokumentaciju za registraciju vozila. 

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se kurs (možete staviti npr. srednji kurs Narodne Banke Srbije). Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.”

Načini plaćanja

INTERNET (ONLINE) KUPOVINA

  1. Plaćanje pouzećem: Kod plaćanja pouzećem porudžbinu plaćate prilikom isporuke. U ovom slučaju moguće je jedino plaćanje gotovinom.
  2. Plaćanje platnim karticama prilikom internet kupovine: Svoju online porudžbinu možete platiti koristeći Vašu VISA, MASTER CARD, MAESTRO, DINA platnu karticu. Potrebno je da izaberete način plaćanja, a onda ćete biti usmereni na stranu banke, gde ćete uneti Vaše podatke i pratiti dalja uputstva. Podaci o platnoj kartici ni u jednom trenutku nisu dostupni našem sistemu.
    • Kod plaćanja platnim karticama isporuka robe je moguća isključivo kurirskom službom na adresu koja je navedena na porudžbini.
Sva vaša pitanja u vezi procedure kupovine, dostave i plaćanja možete postaviti pozivanjem Ekomotors 2021 doo. Beograd +381628223198 svakog radnog dana od 09h do 15h ili slanjem poruke na email: office@ekomotors.rs

Obaveštenje o pravima i obavezama potrošača

Preuzmite dokument Izjava o odustanku od ugovora na daljinu

Prodavac je dužan da potrošača (kupca) upozna o osnovnim obeležjima robe (proizvoda) koju kupuje, o ceni, načinu plaćanja, načinu i roku isporuke i načinu izvršenja drugih ugovornih obaveza, o funkcionalnosti robe, o postojanju i uslovima postprodajnih usluga i garancijama, o postojanju zakonske odgovornosti Prodavca zbog nesaobraznosti robe ugovoru, o načinu izjavljivanja reklamacije, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja po njima, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potrošača po osnovu saobraznosti, o dostupnosti rezervnih delova, i sličnih delova, servisa, odnosno održavanja i opravke za vreme i posle prestanka perioda u kojem Prodavac odgovara za nesaobraznost robe ugovoru, odnosno posle prestanka proizvodnje i uvoza robe. Prodavac će Potrošaču predati uputstvo za upotrebu i montažu. Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Potrošač nakon što obavesti Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.

Potrošač ima pravo da bira da nesaobraznost robe trgovac otkloni opravkom ili zamenom.

Ako otklanjanje nesaobraznosti u skladu sa stavom 2. ovog člana nije moguće, Potrošač ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako:

  • Nesaobraznost ne može da se otkloni opravkom ili zamenom uopšte niti u primerenom roku.
  • Ne može da ostvari pravo na opravku ili zamenu, odnosno ako Prodavac nije izvršio opravku ili zamenu u primerenom roku.
  • Opravka ili zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za potrošača zbog prirode robe i njene namene.
  • Otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za Prodavca.

Nesrazmerno opterećenje za Prodavca u smislu stava 3. tačka 4 ovog člana, javlja se ako u poređenju sa umanjenjem cene i raskidom ugovora, stvara preterane troškove, uzimajući u obzir:

  • Vrednost robe koju bi imala da je saobrazna ugovoru.
  • Značaj saobraznosti u konkretnom slučaju.
  • Da li se saobraznost može otkloniti bez značajnijih nepogodnosti za potrošača.

Potrošač ima pravo da zahteva zamenu, odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se posle prve opravke pojavi, a ponovna opravka je moguća samo uz izričitu saglasnost potrošača. Uzimajući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje je Potrošač nabavio, opravka ili zamena robe mora se izvršiti u primerenom roku bez značajnih neugodnosti za potrošača i uz njegovu saglasnost. Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, on ima pravo da bira izmeu zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor, a otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost potrošača. Potrošač ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna. Potrošač neće zloupotrebljavati svoja prava po osnovu nesaobraznosti, u protivnom, biće dužan da Prodavcu naknadi svaku štetu koju mu je time prouzrokovao. Prodavac će utvrditi da li postoji nesaobraznost robe koju je Potrošač istakao i ako utvrdi da je Potrošač i pored nepostojanja nesaobraznosti ili postojanja neznatne nesaobraznosti raskinuo ugovor, od potrošača će tražiti naknadu štete zbog neosnovanog raskida ugovora. Pod štetom se podrazumeva kako stvarna šteta tako i izmakla korist.

Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.

Kod prodaje polovne robe, Prodavac odgovara za nesaobraznost robe u roku od jedne godine.

Prodavac se obavezuje da će isporučiti robu sa kompletnom dokumentacijom i pripadajućom ambalažom tj. kompletnu kakva je dobavljena od proizvođača, uvoznika ili distributera. Da bi Potrošač ostvario pravo na saobraznost dužan je da pri predaji robe Prodavcu na servis, uz neispravan artikal priložiti dokumentaciju koja dolazi uz proizvod, (po mogućstvu neoštećenu ambalažu), original ili kopiju Ugovora o prodaji i fiskalni račun (ili slip) kojim se potvrđuje kupovina robe od Prodavca. Uz to je potrebno navesti detaljan opis kvara kako bi se olakšala provera neispravnosti od strane ovlašćenog lica Prodavca ili ovlašćenih servisera proizvođača. Opis kvara, serijski broj, naziv artikla, proizvođač artikla, oznaka modela itd. unose se u za to predviđen obrazac (revers). Prodavac se obavezuje da Potrošaču obezbedi ovaj obrazac i popuni isti prilikom prijema robe na servis. Jedan primerak reversa zadržava Prodavac, a drugi Potrošač prilikom predaje proizvoda na servis. Potrošač je dužan da prilikom preuzmanja proizvoda sa reklamacije donese i preda revers odgovornom licu Prodavca u maloprodajnom objektu. U suprotnom, Potrošač neće moći da preuzme robu sa servisa. Zamena delova pre provere dokumentacije nije moguća, kao ni pre provere navedenih nedostataka.

Roba koja se šalje na servis poštom ili paketnom distribucijom mora biti propisno zapakovana u kartonsku ambalažu. Svi proizvodi koji su na ovaj način Prodavcu dostavljeni, a koji nisu propisno zapakovani ili oni kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja samog proizvoda u toku transporta neće biti preuzeti od strane Prodavca, već će biti vraćeni pošiljaocu o njegovom trošku. Prodavac ne preuzima nikakvu odgovornost za sva eventualna oštećenja proizvoda i ambalaže koja nastanu u toku transporta na ili sa adrese potrošača. Saobraznost ne pokriva nedostatke, oštećenja i kvarove nastale nepravilnim i nestručnim rukovanjem proizvodom. Pravo na saobraznost Potrošač gubi i u slučaju neovlašćenog popravljanja ili prepravljanja proizvoda kao i popravljanjem od strane trećeg lica koje nije ovlašćeno od strane Prodavca ili proizvođača. Ako prodavac ne vrši instalaciju i montažu robe na adresi potrošača i samim tim ne snosi nikakvu odgovornost za nesaobraznost robe koja je nastala zbog nepravilne instalacije ili montaže, osim ako je do pomenute nesobraznosti došlo krivicom Prodavca.

Potrošač može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava iz usled nesaobraznosti robe ugovoru i prava po osnovu garancije, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka, na način koji su opisane u obaveštenju o načinu i mestu primanja reklamacije.

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori Potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor Prodavca na reklamaciju mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana (30 dana za tehničku robu), od dana podnošenja reklamacije.

Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača. S toga će potrošač svoju saglasnost dati u najkraćem mogućem roku od momenta prijema odgovora Prodavca na reklamaciju, kako bi Prodavac mogao da reši reklamaciju u gore spomenutom zakonskom roku. Neblagovremeno davanje saglasnosti potrošača smatraće se jednim od objektivnih razloga zbog kojih Prodavac nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u zakonskom roku.

Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, koju će Potrošač dati u najkraćem mogućem roku. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Prodavac se obavezuje da će svaki proizvod koji je predat na servis a čija reklamacija nije rešena u dogovorenom roku zameniti novim, istim ili odgovarajućim artiklom. Ukoliko Potrošač ne prihvati zamenu artikla za drugi odgovarajući, Potrošaču će biti vraćen iznos kupoprodajne cene.

Potrošač je dužan da popravljeni proizvod preuzme najkasnije u roku od 30 dana od trenutka kada je dobio obaveštenje da može preuzeti proizvod sa servisa. Nakon isteka tog perioda Prodavac ne preuzima više nikakvu odgovornost za dati proizvod i proizvod može biti predat na recikliranje.

Saobraznost se daje isključivo na ispravnost proizvoda, a ne na njegovu funkcionalnost jer se podrazumeva da je Potrošač upoznat sa tehničkim karakteristikama proizvoda, pa se saobraznost odnosi na činjenicu da će izabrani proizvod zadovoljiti zahteve potrošača u okviru deklarisanih tehničkih mogućnosti propisanih od strane proizvođača. Saobraznost se ne odnosi na poslove održavanja proizvoda tj. cišćenje i sl. Od potrošača se očekuje da kupljeni proizvod ne izlaže štetnim dejstvima. Sve eventualne nepravilnosti prouzrokovane ovakvim tretmanom robe će se otklanjati isključivo na teret potrošača po važećem cenovniku servisnih usluga.

Pravo na saobraznost nije moguće ostvariti ukoliko je do oštećenja ili kvara robe došlo usled transporta nakon isporuke, usled nepravilne montaže, usled nepravilnog održavanja, usled više sile (poplava, zemljotres, požar i sl.), usled nepravilnog korišćenja, usled nepridržavanja proizvođačkog uputstva i preporuka o upotrebi proizvoda, usled korišćenja neodgovarajućeg potrošnog materijala, usled bilo kakvog mehaničkog oštećenja proizvoda koje je nastalo krivicom potrošača ili trećeg lica za koje Prodavac ne odgovara, usled neovlašćenog servisa proizvoda od strane trećeg lica koje nije ovlašćeno od Prodavca ili proizvođača, ukoliko je proizvod vraćen bez fiskalnog računa ili drugog dokaza da je kupljen kod Prodavca.

Potrošač je dužan da prilikom preuzimanja kupljenog proizvoda ustanovi kompletnost i fizičku neoštećenost proizvoda koje preuzima. Naknadne reklamacije koje se odnose na kompletnost i fizičku neoštećenost neće biti prihvaćene.

Potrošač će sačuvati originalnu ambalažu kupljenog prizvoda i koristiti je pri svakom internom i eksternom transportu.

Pre nego što se obrati za tehničku pomoć, Potrošač će proveriti da li su obezbeđeni svi neophodni uslovi za nesmetan rad kupljenog proizvoda.

Sve dodatne informacije vezane za servis i proceduru reklamacije Potrošač može dobiti pozivajući EKOMOTORS na telefone
+38163508224 | +381628223198

(U slučaju poziva koji je vezan za reklamaciju, Prodavac – EKOMOTORS se obavezuje da će snositi troškove komunikacije sa Kupcem)

ili slanjem poruke na email: office@ekomotors.rs

Povraćaj robe i reklamacija

Reklamacije, saobraznost i garancija

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: Zakon) EKOMOTORS odgovara za nesaobraznost robe koju prodaje u periodu od 2 (dve) godine od datuma vaše kupovine.

Zakonska odgovornost kompanije EKOMOTORS ne postoji ako isporučena roba:

  • odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;
  • ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;
  • ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste
  • po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.

Garancija predstavlja izjavu proizvođača kojom se potrošaču garantuju veća prava nego što je to propisano Zakonom. Dokumentacija za ostvarivanje prava po osnovu garancije se obično nalazi u originalnom pakovanju proizvoda. Ukoliko davalac garancije predviđa da se za ostvarivanje prava mora registrovati ili ulogovati na određeni sajt, potrošač je dužan da postupi po uputstvima davaoca garancije, kako bi ostvario pravo na istu.

Postupak reklamacije

Potrošač izjavljuje reklamaciju radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka lično u našem maloprodajnom objektu.

Obaveza potrošača jeste da prilikom izjavljivanja reklamacije priloži račun, kopiju računa, ugovor o prodaji na daljinu ili bilo koji drugi dokaz o kupovini, kao i da preda proizvod u bilo kom maloprodajnom objektu ili bilo kom servisu ovlašćenom od strane EKOMOTORS.

Iako Zakon ne predviđa obavezu da potrošač čuva ambalažu, niti je to uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti, naša preporuka je da ambalažu sačuvate radi obezbeđenja sigurnijeg transporta robe u ovlašćeni servis.

Sva vaša pitanja u vezi povraćaja robe i reklamacije možete poslati na email: EKOMOTORS

Pravo na odustajanje

Prema zakonu o zaštiti potrošača kupovina preko naše internet prodavnice smatra se prodajom na daljinu.

Ukoliko se proizvodi kupuju na daljinu (npr. preko internet sajta Prodavca) i isporučuju na adresu kupca, kupac ima pravo da da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova vraćanja robe, koje u ovom slučaju snosi Kupac. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca, ili na zamenu za drugi proizvod.

Iznos plaćene robe se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan i originalnom neoštećenom pakovanju.
Trgovac ima pravo da uskrati vraćanje plaćenog iznosa ukoliko utvrdi da roba nije u ispravnom stanju, zbog toga što je potrošač robom neadekvatno ili nepravilno rukovao.

Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustajanje. Po isteku 14 dana nakon što je kupac poslao obrazac, proizvod se više ne može vratiti.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema neoštećenog i ispravnog proizvoda.

Preuzmite dokument Izjava o odustanku od ugovora na daljinu

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, EKOMOTORS je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja.